Obedience seminár s Kristýnou Vojkovskou

06.05.2012 15:53

V dňoch 5. a 6. mája sme sa zúčastnili na seminári obedience s českou pretekárkou Kristýnou Vojkovskou. Na seminár som si veľmi priala ísť a tešila som sa. Už dlho som premýšľala o trénovaní obedience, tento šport ma začína čím ďalej tým viac oslovovať. Seminár organizovala Sabina Strapcová, za čo jej patrí veľké ďakujem. Najlepšie na tom všetkom bol fakt, že seminár sa konal na našom domovskom cvičáku KK Excel Trenčín, takže som nemusela nikam odísť, cestovať, bol pre mňa krásne dostupný. Už v piatok navečer som mohla obdivovať prácu Kristýny s jej fenkou Liou. Rýchle, presné a radostné výkony tejto dvojice ma doslova uchvátili. Kristýna momentálne preteká v najvyššej triede OB3 a v súčastnosti bezpochyby patrí medzi českú špičku. A je jedna veľmi milá, príjemná, pohodová holka, pod ktorej vedením sa mi vynikajúco cvičilo. Seminár bol určený ako začiatočníkom, tak aj pokročilým či pretekárom, stretli sme sa tam teda super partia skvelých ludí. Páčil sa mi osobný, individuálny prístup Kristýny ku každej dvojici zvlášť. Predpoveď počasia nebola najoptimálnejšia, takže aj fakt že za celý víkend nám nepršalo, ma skutočne potešil. Presvedčila som sa že obedience nie je len o naučení 10tich cvikov, ale najmä o vzťahu psovoda so svojim psom, o ich vzájomnej spolupráci a súhre. A skutočne mi tento šport učaroval. Po víkende mám chuť ďalej na sebe pracovať, cvičiť, učiť sa, chcem mať cieľ a zložiť nejaké tie skúšky, no hlane chcem aby nás to s Bree obe naozaj bavilo. A chcem sa zo spoločného cvičenia tešiť. Všetkým ktorí mi byť na tomto seminári umožnili, veľmi pekne ďakujem. Samozrejme Mirovi že celý víkend zvládom sám s deťmi na krku, Sabči že seminár zorganizovala, Kristýne že nás prišla niečo naučiť a všetkým čo na seminár prišli a podielali sa na tej vynikajúcej atmosfére, ktorá tam vládla. Bolo mi skvele! Fotky budú čoskoro...