Prvoaprílové agility bláznenie

01.04.2012 15:31

Na tento deň náš klub pripravil neoficiálne preteky, na ktorých som sa organizačne aj ako pretekár zúčastnila aj ja. Tešila som sa na tieto preteky. Netušila som však, koľko zábavy si užijem, aká super atmosféra bude vládnuť, ako perfektne strávime deň v spoločnosti priateľov. Počasie sa s nami zahralo a bolo skutočne prvoaprílové. Slniečko a krásny jarný deň striedal vieror, zima, sneh, niekedy sa doslova česrti ženili. Na príjemnej atmosfére to však ani najmenej neubralo. Sponzori dali krásne ceny, mnohé vyrobili aj naše dievčence z klubu, všetci sa snažili na tom aby priebeh pretekov bol bez zádrhelov a deň sa vydaril ako má. Parkúriky Lívia stavala pekné, behavé (a nám čo sme pretekali neukázala ani o 5 minút skôr), páčili sa ľuďom aj mne. S Bree sme si skúsili závodnú atmosféru a vyhrali sme dve prvé miesta v kategórii začiatočník, tuneliáda aj jumping. To dievča behalo neskutočne, potešila ma :-) Je krásny pocit, keď sa beh vydarí (a je úplne jedno, či je niekto lepší ako my, hlavný je ten dobrý pocit). A na príjemnom pocite neubral ani fakt, že napriek tomu, že slalom nemáme dotrénovaný, skúsila som súťažiť o naj slalomára (a samozreje, pobabarali sme to, ako že ináč :-D ).  V mojich spomienkach tento dník určite bude mať svoje pevné miesto. Kto má chuť, fotečky nájde tu a krátke fotovideo tu