Víkend pod vedením Markéty Lovaszovej

20.10.2011 01:18

Markétu som poznala už dlho cez internet. Vedela mi poradiť aj touto cestou, debatovali sme o mojich problémoch a mne bolo jasné že mi hodne pomôže ak sa mi podarí dohodnúť s ňou seminár. Už dlho som to chcela spraviť, no vždy bolo niečo, nejaká prekážka a podarilo sa teda až teraz. Mala som veľké očakávania, no realita predčila všetky. Bolo vynikajúco!
Najskôr sa zdalo že nás zradí počaise, to nám však nakoniec prialo. Niektorí prihlásení síce neprišli, no tí čo prišli, neoľutovali. Ja som si veľmi priala aby všetko vyšlo tak aby všetci zúčastnení boli spokojní, aby sa každému páčilo, a zároveň aby aj Markéta bola spokojná u nás, nie len na cvičáku ale aj doma.
Vydržať dva dni v kuse od rána do večera bolo ozaj únavné, no stálo to za to. Markéta sa nám dokonale venovala, vydala zo seba maximum. Vedela vhodne poradiť, povzbudiť, v pravej chvíli opraviť aj venikajúco pochváliť. Nevenovala sa iba výlučne agility ako takému, ale minimálne v rovnakej miere aj vhodnej motivácii, prístupu ku psovi, klikeru. Dokázala aj mňa presvedčiť že som šikovná a že všetko čo budem chcieť, zvládnem. Odpovedala trpezlivo na všetky naše otázky, vysvetlila kľudne aj 6ty krát to čo už predtým mi vysvetlila 5 krát.
Na konci víkendu som bola neskutočne unavená, no zároveň nadšená. Hlava plná informácií, ktoré som si musela nie len utriediť ale aj sa naučiť ich používať. Bol to dokonalý víkend (k čomu prispelo aj pozvanie od Evky na bovling a poesedenie s kamarátmi). A mne ostáva už iba si priať aby sa podarilo nám to čím prv zopakovať.