Agility tábor Pozitiv

20.07.2012 15:37

Agility tábor Pozitiv... 16. až 20. júla... Týždeň na ktorý som sa tešila úplne neskutočne. Keďže nemám možnosť vycestovať za trénerom, najlepšia vec aká sa mi mohla stať, bolo, že tak skvelá trénerka, akou Markéta Lovaszová je, prišla až k nám do Trenčína.
Všetko to začalo v pondelok ráno. Juj ako som sa tešila, ako nedočkavo som šla. poslednú noc som ani dospať nemohla. Bree nedostala večeru, aby ráno bola hladná a teda mala chuť na pamlsky a mala som pre ňu lepšiu motiváciu. Pobalila som všetky obľúbené hračky (z ktorých aj tak zakaždým použijem len jednu či dve najobľúbenejšie, ale treba predsa mať všetky, veď čo ak by som si to ja alebo Bree zrovna dnes rozmyslela :-D ), pamlsky, sebe oblečenie a obutie, vybavila stráženie dievčat a ráno sa mohlo vyraziť. Stretli sme sa na našom cvičáku, všetci navzájom sme sa zoznámili, rozdelili sme sa do skupín a mohlo sa začať.
...a potom už sme len trénovali. Teda nie len, ajs me veľa sedeli, rozprávali sme sa, rozoberali sme ako teóriu agility, tak aj kooopec neagilitných vecí z psíčkarskeho sveta. Domov sme chodili až večer. Dva dni som mala so sebou aj dievčatá, zvládli to tam na výbornú, ani som nečakala, že to bude tak v pohode. Markéta má môj neskutočný obdiv. Vydržala tam celých 5 dní v plnom nasadení všetkým nám sa venovať, v kuse sústredená, trpezlivá, proste skvelá. Nedá mi nespomenúť, že v porovnaní s jesennou intenzívkou je z nej ešte lepší tréner (tým nechcem povedať že doteraz nebola dobrá, tým chcem vyzdvihnúť, ako na sebe pracuje a ako sa sama zlepšuje). Veľmi si vážim jej prácu. Vládla celý čas veselá, pohodová atmosféra, tými sa navzájom povzbudzovali, fandili sme si, výskali a tešili sa aj z drobných úspechov. Jediné, čo mňa mrzelo, že som nedokázala celý čas sa sústrediť, v niektorých okamihoch môj mozog vypínal a prestal vnímať... tuším už nie som naučená učiť sa.
Miri sa ma denne pýtal, ako sa nám darilo. Neviem či sa dá povedať, že darilo. MAla som skôr pocit, že mi to často ide horšie ako prv. Avšak odniesla som si veľmi veľa. Kopec nových pohľadov na vec, ujasnila som si mnohé veci, ako chcem trénovať, určité princípy výchovy určite využijem aj v iných oblastiach výcviku ako len agility, mnohé, už zabudnuté, som si oživila a pripomenula. Až mi ľúto bolo, ako rýchlo sa tento vynikajúci týždeň skončil. Verím ale že ma posunul o kus ďalej, že naučené mi pomôže zlepšovať sa a byť svojim psom skvelým partnerom. Škoda len, že Markéta nebýva bližšie a nemám možnosť pod jej vedením trénovať viac a častejšie.

Krátky zostrih videa TU , fotky čoskoro...