Skúšky DD, ukážky agility

30.01.2012 00:16

V dňoch 28. a 29. januára sa v Trenčíne konala medzinárodná výstava psov Wintershow na ktorú som sa veľmi tešila.

Popri tejto výstave v sobotu bola dogdancingová súťaž a skúšky Dogdance Wintershow, kde aj ja som skúsila zložiť našu úplne prvú DD skúšku. Hoc som poctivo cvičila, išla som veru s malou dušičkou, plná obáv, stresu z neznámeho. Stres veru aj spravil svoje a len čo som prišla na tanečnú plochu, roztriasla som sa ako osika. Ani maturitu som takto veľmi neprežívala :-D Bree som miatla úplne nezmyslenými povelmi, nepoužívala som naučené, ale napríklad nezmyselne som na ňu tlieskala čo nikdy, skutočne nikdy nerobím, bola preto neistá, nesústredená, čudujem sa že sa proste nevzala a neodišla preč. Ona je však dievča šikovné a podržala ma ako len vedela. Napriek nejasnému vedeniu všetko zvládla a skúšku sme zložili na výbornú. Veľmi, neskutočne veľmi sa tomu teším. Pre skúsených dogdancerov to môže byť aj na smiech ale pre mňa je to prvý malý krôčik vpred a som rada že som sa na to dala. Ak máte chuť, video si môžete pozrieť tu www.youtube.com/watch?v=vCNskEbrK_o

V nedeľu 29. sme deň tiež strávili na výstave, tentoraz však pri úplne inom športe. Náš klub KK Excel organizoval počas výstavy ukážky agility a my sme sí po dlhej zimnej pauze znova konečne poriadne zabehali. Bree bola veľmi šikovná (ako ináč) a ak ja som dobre viedla, ona nemala najmenší problém. Aj s neznámym povrchom v podobe koberca sa celkom fajn vysporiadala. A prvý krát skákala všetko na plnej výške large. Ja som ukážky pojala zároveň ako dobrú príležitosť na tréning pred ľuďmi a hojne som využila aj rady skvelej trénerky a priateľky Markéty Lovaszovej, ktorá bola ceý víkend u nás na návštve. Je jasné že Bree a najmä ja sa musím ešte veľa učiť, ale mala som veľmi radosť z toho ako krásne behala a už sa neviem dočkať príchodu teplých jarných dní a prvých tréningov. Video jedného z našich behov tu www.youtube.com/watch?v=_x_ftTolT9U&feature=youtu.be